Si lindi logoja e “Porsche”

Frymëzuar nga stema e qytetit të Shtutgartit, emblema Porsche u krijua disa vite pasi u prodhua modeli i parë 356. Ai tregon një kalë të drejtë në qendër të përshtatur në skicën e një mburoje ari. Sipër është vendosur emri i qytetit i rrethuar nga ngjyrat kombëtare – e kuqe dhe e zezë – dhe brirët e stilizuar me origjinë nga varri i Württemberg-Hohenzollern. Mbi të gjitha, mbishkrimi “Porsche” vepron si një çati mbrojtëse.

Edhe pse Porsche 356 ekziston që nga viti 1948, ideja për logon erdhi disa vite më vonë, në mesin e vitit 1951, kur Porsche dhe një doktor nga Shtutgarti dhe pronar i Porsche themeluan një konkurs dizajni me çmimin kryesor prej 1000 markash gjermane. Askush nuk e fitoi çmimin dhe ideja u zhvillua “përtej pellgut”, në Nju Jork.

Aty Max Hoffmann, me origjinë nga Austria, pronar i një kompanie evropiane të importit të makinave, nis të importojë “356”. Me këtë makinë ai fitoi një çmim për automjetin më interesant në “Concours d’Éléganceu”. Megjithatë, Hoffman sheh se diçka mungon dhe në darkë me Ferry Porsche ai thekson se Porsche ka nevojë për një kreshtë – një logo e njohur me një identitet të fuqishëm.

Porsche e përqafon idenë. Dizajnerit të “Porsche” Franz Xaver Reimspais i jepet detyra të dizenjojë stemën e kompanisë, e cila do të dinjitet origjinën e saj, por edhe cilësinë dhe dinamizmin e produkteve të saj.

Stema u prezantua në vitin 1952 dhe që atëherë ka kaluar në pesë botime, por në thelb nuk ka ndryshuar shumë.

Latest articles

Related articles