Historia e orizit më të shtrenjtë në botë, i dhënë si një dhuratë luksoze

spot_img
Advertisements

Orizi është konsideruar një ushqim i shenjtë në Japoni për tre mijë vjet. Më shumë se 300 lloje orizi kultivohen në të gjithë vendin dhe varietete të reja po zhvillohen vazhdimisht. Gatimet e bëra nga orizi, të tilla si sushi, keku mochi dhe sake, njihen globalisht. Por një lloj orizi bie në sy. Është orizi premium Kinmemai, të cilin prodhuesi i tij e pretendon se është orizi më i mirë në botë.

Përveç kësaj, Guinness e certifikoi atë si më të shtrenjtin në botë në vitin 2016. Vlerësohet për vlerën ushqyese dhe shijen e tij. Kur u shit një herë në vitin 2016, domethënë kur u nxorr në treg, 840 gramë kushtuan 9.496 jen japonezë (94 KM). Kërkesa për të është rritur vetëm që atëherë, gjë që e habiti edhe vetë prodhuesin. Çmimi aktualisht është 10.800 jen (120 KM) për pako. Kompania Toyo Rice, e cila prodhon Kinmemai Premium, pretendon se për shkak të këtij orizi ata ndoshta po operojnë me humbje, pavarësisht faktit se e shesin me një çmim të lartë. Si arsye për të vendosur ta prodhojnë atë, ata theksuan inkurajimin e prodhuesve të tjerë japonezë për të kultivuar varietete orizi me cilësi më të lartë.

Fakti që prodhuesi i lartpërmendur po shënon humbje, jo fitime, nga orizi më i shtrenjtë në botë është pasojë e faktit se prodhimi i tij është shumë kompleks. Konkretisht, Keiji Saika, presidenti 91-vjeçar i Toyo Rice, zgjedh midis katër dhe gjashtë llojeve të orizit premium dhe fitues të çmimeve çdo vit nga një bazë të dhënash prej pesë mijë aplikimesh. Ai e bën këtë në Konkursin Ndërkombëtar të Degustacionit të Orizit, të organizuar nga Shoqata e Degustacionit të Orizit Syokumi Kanteishi, shoqata më e madhe e këtij lloji në Japoni. “Nëse e lini orizin të qëndrojë për disa muaj, shija është më intensive, më e pasur dhe ka më shumë përfitime shëndetësore. Pra, është një oriz vërtet i veçantë”, siguron Saika. Çmimi i këtij orizi është edhe më i lartë sepse furnizimet e tij janë shumë të kufizuara. Prandaj, shpesh është një dhuratë luksoze në raste të veçanta ose për të impresionuar klientët e biznesit, shkruan CNN

Latest articles

Related articles