Wizz Air, me plan transformues “Customer First Compass” me vlerë 14 miliardë €,

spot_img
Advertisements

Wizz Air ka ndarë një përditësim mbi gjashtë muajt e parë të përparimit të planit transformues “Customer First Compass” me vlerë 14 miliardë €, një kuadër që vendos klientët në qendër të çdo aspekti të operacioneve të linjës ajrore. Gjatë kësaj periudhe, Wizz Air ka shfaqur një ndryshim të dukshëm në mënyrën si i shërben klientëve, duke raportuar një përmirësim prej 10% në kënaqësinë e përgjithshme të tyre.

Kjo arritje vjen ndërkohë që Wizz Air raporton verën më të mirë në histori, me performancë në kohë që është përmirësuar me gati 22%. Kompania ajrore gjithashtu ka arritur një mesatare të përfundimit të fluturimeve prej 99.5%, pavarësisht se operoi 7% më shumë fluturime krahasuar me 2024, duke arritur 1,000 fluturime në ditë gjatë kulmit të verës. Ky përparim është rezultat i investimeve të vazhdueshme në të gjithë kompaninë ajrore, e cila po shfrytëzon teknologjitë e reja dhe inteligjencën artificiale në qendrën e kontrollit të operacioneve, kabinën e pilotëve dhe shërbimin ndaj klientit për të optimizuar operacionet dhe për të mundësuar vendimmarrje të shpejtë gjatë periudhave të devijimeve.

Kjo është mbështetur nga përpjekje të përforcuara në terren, ku kompania ajrore ka vendosur asistentë shtesë në aeroportet më të ngarkuara për të ndihmuar pasagjerët dhe për të siguruar kohë kthimi efikase, që ka regjistruar një përmirësim prej 34% gjatë këtyre gjashtë muajve.

Rritja e numrit të pasagjerëve, linjave dhe flotës

Si pjesë e investimit, Wizz Air ka vazhduar të rrisë flotën e saj dhe do të arrijë një moment historik me 250 avionë në nëntor.

Përveç këtij zgjerimi, Wizz Air ka vazhduar të investojë në teknologji që ndihmojnë në balancimin e rritjes me objektivat e saj për emetimet. Me një moshë mesatare prej 4.6 vitesh, Wizz Air operon një nga flotat më të reja në industri dhe ka një nga intensitetet më të ulëta të emetimeve për kilometër për pasagjer, midis të gjitha linjave ajrore në Evropë.

Më shumë se 70% e flotës së linjës ajrore janë modelet më të fundit të Airbus A321neo, të cilët ofrojnë 20% konsum më të ulët të karburantit krahasuar me modelet e vjetra, emetime më të ulëta dhe më pak zhurmë. Si e tillë, linja ajrore po bën përparim të mirë në Planin e saj për Net Zero dhe mbetet në rrugën e duhur për të arritur objektivin e saj për të qenë net-zero deri në vitin 2050.

Gjatë gjashtë muajve të fundit, Wizz Air ka hapur baza të reja në destinacione si Bukuresht Băneasa, Bratislavë, Varshavë Modlin, Jerevan, Podgoricë, ndërsa gjithashtu ka nisur 250 linja të reja.

Linja ajrore gjithashtu ka përmirësuar mënyrën e komunikimit me pasagjerët, duke rinovuar Qendrën e Ndihmës, duke prezantuar veçori të reja si “Udhëtimi Im” dhe duke përmirësuar Chatbot-in e saj Amelia AI, për të siguruar që klientët të mbeten të informuar mbi rezervimet e tyre. Si rezultat, linja ajrore ka shënuar një përmirësim prej 5% krahasuar me vitin e kaluar në menaxhimin e ndërprerjeve të fluturimeve.

All You Can Fly – Faza e tretë

Wizz Air ka njoftuar gjithashtu një valë të tretë të anëtarësimeve për programin e saj “All You Can Fly” me një çmim prej 499 € në vit. Do të jenë në dispozicion 10,000 anëtarësime për blerje në 34 vende, duke u mundësuar klientëve të kryejnë një numër të madh fluturimesh brenda rrjetit të linjës ajrore me një çmim vjetor të fiksuar, me një tarifë përsëritëse rezervimi për një biletë vetëm 9.99 €.

Shpallja e fazës së tretë vjen pas një kërkese të jashtëzakonshme për anëtarësimin deri më tani. Që nga shpallja e tij vitin e kaluar, abonentët kanë fluturuar mesatarisht nëntë herë secili në vit.

Duke folur në një event ekskluziv në Londër, Drejtori i Lartë i Shitjeve dhe Operacioneve, Michael Delehant, tha: “Jemi jashtëzakonisht krenarë për performancën tonë që nga shpallja e programit Customer First. Pavarësisht një ambienti ekonomik sfidues, ku shumica e çmimeve po rriten, ne kemi vazhduar të ofrojmë opsione udhëtimi të përballueshme, duke i dhënë klientëve mundësinë të udhëtojnë për çmimin e një palë atleteve.

“Kjo reflekton ambicien tonë për të riformësuar kuptimin e udhëtimit me kosto të ulët. Ne besojmë se çmimet e përballueshme duhet të shoqërohen me operacione dhe shërbim ndaj klientit me cilësi të lartë dhe ne po e bëjmë këtë. Kjo verë ishte më e suksesshmja në historikun tonë, me përmirësime të konsiderueshme në përmbushjen e kohës së fluturimeve, përfundimin e fluturimeve dhe kohën e kthimit – të gjitha këto ndërkohë që arritëm rekordin prej 1,000 fluturimesh në ditë.”

“Ne nuk po bëjmë vetëm përmirësime; po shkojmë më tej duke zgjeruar ofertën tonë për klientët. Gjatë gjashtë muajve të fundit kemi prezantuar 250 linja të reja dhe kemi shpallur një sërë produktesh të reja emocionuese që tashmë po revolucionarizojnë përvojën e klientit. Ndërsa fillojmë fazën tjetër të këtij udhëtimi, ne do të vazhdojmë të sjellim ide dhe të zbulojmë mënyra të reja për të ofruar përvojën më të mirë të mundshme të fluturimit. Let’s WIZZ!”

Latest articles

Related articles