Wizz Air, linja ajrore më e qëndrueshme mjedisore në EMEA, ka kënaqësinë të prezantojë “My Journey” (Udhëtimi Im), një funksionalitet i ri dhe i fuqishëm në aplikacionin celular të Wizz Air, i krijuar për të transformuar mënyrën se si pasagjerët ndjekin dhe menaxhojnë fluturimet e tyre me lehtësi në pajisjet mobile.
Trafiku ajror këtë verë do të tejkalojë nivelin e vitit 2024 me 5% dhe ka tejkaluar tashmë nivelet[1] para pandemisë. E kombinuar me mungesën e kapaciteteve të mjaftueshme të kontrollit të trafikut ajror në disa pjesë të Europës dhe me motin e ashpër të parashikuar në të gjithë kontinentin, pasagjerët mund të përballen me ndërprerje që janë përtej kontrollit të linjës ajrore.
“My Journey” u jep pasagjerëve kontroll të plotë gjatë udhëtimit dhe në raste ndërprerjesh të papritura, duke ofruar ndihmë dhe përfitime drejtpërdrejt në telefonin e tyre. Përveç njoftimeve përmes telefonatave, SMS-ve dhe email-eve, tani udhëtarët mund të ndjekin gjithçka në një vend të vetëm — në pajisjet e tyre:
- Ndjekje e menjëhershme: Kontrolloni statusin e fluturimit në çdo hap (check-in, ora e imbarkimit, numri i portës)
- Lehtësim i menjëhershëm: Shihni menjëherë nëse keni të drejtë për kupona ushqimi apo akomodim në hotel
- Liri e plotë: Shpëtoni përfitimet tuaja direkt në aplikacion gjatë udhëtimit (si ushqimi, hoteli, kompensimet), sidomos në rast vonese
- Vendime pa stres: Rishikoni dhe zgjidhni opsione alternative udhëtimi (ndryshim fluturimi, rimbursim, ose pranoni një fluturim të ri të propozuar nga linja ajrore)
Kjo do të thotë vendime më të shpejta, më pak pasiguri dhe më shumë qetësi — veçanërisht në momentet stresuese.
“Nuk ka të bëjë vetëm me fluturimin, por me ndjesinë e kontrollit në ato momente zhgënjyese,” — thotë Boglarka Spak, Drejtuese e Eksperiencës së Klientit në Wizz Air.
“My Journey është zgjidhja ideale për pasagjerët tanë — duke i fuqizuar ata të zotërojnë eksperiencën e tyre të udhëtimit, çfarëdo që të ndodhë. Me këtë funksionalitet të ri, ne u japim mjete reale në kohë reale për të menaxhuar udhëtimin sipas kushteve të tyre. Ky është një hap tjetër në përmbushjen e angazhimeve të marra në kuadër të nismës sonë Customer First Compass.”
Me mbi 35 milionë shkarkime të aplikacionit të Wizz Air në Apple, Google dhe Huawei, përditësimi pritet të përmirësojë ndjeshëm eksperiencën e pasagjerëve. Çdokush që ka shkarkuar aplikacionin dhe është futur në llogarinë e tij do të marrë njoftimet në gjuhën e preferuar.
“My Journey” do të prezantohet me faza duke filluar më 8 Korrik dhe ka për qëllim të përmirësojë eksperiencën në aeroport, të mbështesë të gjithë udhëtimin dhe të ndihmojë si udhëtarët e shpeshtë, ashtu edhe ata që fluturojnë për herë të parë me Wizz Air.
E mbështetur në katër shtylla kryesore – Produkti, Çmimi, Shërbimi dhe Komunikimi – nisma Customer First Compass tregon drejtimin dhe angazhimin e ripërtërirë të Wizz Air ndaj klientëve të saj: nga investimet në teknologji moderne, përmirësimi i besueshmërisë dhe ofrimi i një mbështetjeje të përmirësuar për klientët. Kjo përfaqëson një ndryshim thelbësor në mënyrën si shërben linja ajrore. Wizz Air do të investojë 14 miliardë euro gjatë tre viteve të ardhshme për të përmirësuar çdo pikë kontakti me klientin, për të garantuar që çdo udhëtim të karakterizohet nga përpikmëria, çmimet e lira, inovacioni dhe shërbimi cilësor. Përmes shtyllës së Komunikimit, linja angazhohet t’i mbajë pasagjerët të informuar në çdo hap të udhëtimit, sepse çdo përditësim ka rëndësi — qoftë ai një status fluturimi, një ndryshim politike apo një zgjidhje e shpejtë dhe transparente për çdo situatë.
[1] Eurocontrol – Trafiku ajror në rrjetin evropian gjatë verës 2025