Nga “Balerina Cappuccina” te “Trallalero Trallalà”, çfarë janë memet që kanë pushtuar internetin dhe ana e tyre e errët

spot_img
Advertisements

Nëse jeni njohur me memet pa kuptim që kanë pushtuar internetin në javët e fundit, atëherë keni hasur atë që tani quhet “Italian brainrot”.

Në pamje të parë, kjo formë përmbajtjeje mund të duket krejtësisht e padëmshme, por disa përdorues të internetit kanë vënë në dukje disa çështje problematike që duhen adresuar.

Gjithçka nisi me disa video virale në TikTok që shpejt u shndërruan në një trend të vërtetë. Fillimisht lindi në Tik Tokun italian, por menjëherë “italian brainrot” doli nga flluska e saj dhe u përhap në të gjithë botën. Të shpjegosh logjikën pas memeve virale ose të përpiqesh të analizosh disa trende që shpërthejnë nuk është kurrë e lehtë – është një fenomen që mund të mos e kuptojmë kurrë vërtet. Ato na tërheqin vëmendjen, përhapen si zjarri në pyll dhe papritmas, të gjithë janë të përfshirë në këtë lojë. Shpesh, nuk ka një arsye të qartë për viralitetin e tyre. Ndonjëherë, ato thjesht godasin nervin e duhur.

Vala e “brainrot”-it italian filloi me një video të postuar nga një përdorues italian në TikTok. Ajo paraqiste një peshkaqen blu që mbante këpucë Nike, të quajtur Trallalerò trallala. Videoja, e cila u gjenerua me AI, e shoqëroi peshkaqenin me një rimë absurde dhe në kufijtë e ofendimit, komplet blasfemi kundër Zotit dhe Allahut, dhe emra të çuditshëm personazhesh si “Merdardo” dhe “Ornella Leçacappella”.

“Brain rot” është lloji i përmbajtjes që të trazon mendjen, e zhurmshme, absurde, kaotike dhe shpesh plotësisht e pakuptimtë. Është ushqimi dixhital i pashëndetshëm që nuk mund të ndalosh së konsumuari, edhe pse e di që po shkatërron neuronet e tua.

Në fund të vitit 2024, Fjalori i Anglishtes së Oksfordit e shpalli ‘brainrot’ fjalën e vitit. Sipas Oxford University Press, “brainrot” përkufizohet si “përkeqësimi i supozuar i gjendjes mendore ose intelektuale të një personi, veçanërisht si rezultat i konsumimit të tepërt të materialit (tani veçanërisht përmbajtjes online) që konsiderohet i parëndësishëm”, me pak fjalë “kalbje e trurit”. Përdorimi i termit, pavarësisht se është mbi një shekull i vjetër, është rritur me 230 përqind vetëm vitin e kaluar. Kjo rritje i atribuohet kryesisht pranisë dërrmuese të përmbajtjes absurde që ka përmbytur TikTok dhe Instagram, veçanërisht midis Gjeneratës Z dhe Gjeneratës Alfa.

Krahas Trallalero Trallalà, personazhe të tjerë kryesorë janë Trippi Troppi Troppa Trippa, një lloj trofte me krahë me qime dhe trup mbipeshë si të një burri. Ai konsiderohet mbreti i padiskutueshëm i detit. Pastaj është Brr Brr Patapim, i cili ka këmbë njeriu, fytyrën e një majmuni (më saktë, një majmun me proboscis) dhe këmbë të bëra nga rrënjë, të cilat i japin atij një lloj aure të mençur dhe të lashtë. Ose Balerina Cappuccina, e cila është një nga personazhet Brainrot të gjeneruara nga AI që fituan popullaritet në TikTok. Duke i qëndruar besnike emrit të saj, ky personazh shfaqet si një grua e re me një filxhan kafe për kokë, e specializuar në balet. Plotësisht racionale.

Shumica e këtyre personazheve u shpikën fillimisht brenda TikTok-ut italian, por ndërsa trendi filloi të përhapej dhe të fitonte terren global, vende të tjera filluan të krijonin figurat e tyre të brainrot-it. Një prej tyre është Tung Tung Tung Sahur: një figurë antropomorfe prej druri që mban një shkop. Fraza onomatopeike “tung tung tung” imiton tingullin e bedugut, një daulle tradicionale prej druri që përdoret në Indonezi dhe Malajzi për të sinjalizuar syfyrin – vaktin para agimit para agjërimit gjatë Ramazanit. Sipas memes “lore”, nëse e injoroni thirrjen për syfyrin tre herë, kjo figurë e frikshme vjen dhe ju kërkon.

Që nga shfaqja e videove të para, personazhe të panumërt janë krijuar brenda universit të brainrot – secili duke u bërë një lloj protagonisti në një film masiv, kaotik, të gjeneruar nga përdoruesit që luhet në të gjithë platformën.

Çdo personazh ka historinë e vet, shpesh të ngatërruar me të tjerët, duke formuar një mitologji të çuditshme, por çuditërisht koherente. Merrni për shembull Balerinën Cappuçina – motra e Espressona Signora. Ajo është një balerinë elegante, e dashuruar pa shpresë me Lololo-n, një koleg që ka sy vetëm për baletin, jo për të.

Gjërat marrin një kthesë tjetër kur Ninja Cappuccino Assassino bie në dashuri me të dhe e rrëmben. Çuditërisht, edhe ajo fillon të bjerë në dashuri me të, dhe të dy fejohen. Por drama nuk ndalet këtu: në një version të historisë, Balerina Cappuçina e tradhton me Trallallero Trallalà.

Por nën sipërfaqen në dukje “të pakuptimtë” dhe qesharake të rrëmujës mendore, ekziston edhe një shtresë politike që ka shkaktuar zemërim tek shumë njerëz.

Siç e kemi parë, rima origjinale, ajo me Trallalero Trallallà, përfshin dy blasfemi – njëra drejtuar Zotit, tjetra Allahut. Në fillim, njerëzit i rishpërndanë videot, të kënduara në italisht, pa e kuptuar plotësisht se çfarë thoshin në të vërtetë tekstet. Pamjet absurde dhe ritmi tërheqës shpërqendruan nga kuptimi i fjalëve, të cilat shpesh merreshin në vlerën nominale si një gjë tjetër qesharake e internetit.

Por përfundimisht, disa individë myslimanë filluan të flisnin kundër trendit të “brainrot”, duke theksuar përmbajtjen e tij problematike. Për shembull, Akhi Altamash postoi një video në TikTok duke i paralajmëruar myslimanët e tjerë për rreziqet e ndarjes së përmbajtjes “brainrot”, duke e quajtur atë qartësisht haram – të ndaluar në Islam.

Videoja, e cila fillimisht u përhap në TikTok, shpejt u bë temë diskutimi e nxehtë në platformë dhe më pas në cepin mysliman të Reddit, ku përdoruesit debatuan natyrën problematike të përmbajtjes së saj.

Disa përdorues theksuan se në Itali, blasfemia shpesh përdoret rastësisht si një fjalë plotësuese në fjalimin e përditshëm, dhe se qëllimi fillestar nuk kishte për qëllim të ishte islamofobik ose antifetar.

Megjithatë, polemika u përshkallëzua me futjen e njërit prej personazheve më të errët të historisë – Bombardiro Crocodilo: një aligator i mirë fluturues që bombardon fëmijët në Gaza, Palestinë. Nuk beson në Zot dhe i pëlqen të bombardojë.

Kritikat erdhën edhe nga komuniteti i krishterë. Pastori Simon Tallur argumentoi në një predikim se çështja me Crocodilo dhe Tung Tung Sahur ishte e njëjtë me atë me të cilën përballeshin heretikët e lashtë, Monofizitët – ata që besonin në bashkimin e dy natyrave në një natyrë të përzier. Në të kundërt, ai theksoi se në Jezu Krisht, dy natyrat janë të bashkuara në mënyrë të përsosur. Ndërsa këto kritika nga të dy grupet fetare kanë vazhduar të nxisin debate, trendi tani ka evoluar përtej një çuditshmërie të veçantë në internet.

Ndërsa përmbajtja italiane e trurit ka fituar vëmendjen e përgjithshme, ajo ka tërhequr interesin e markave të mëdha si Ryanair, Loewe dhe A.C. Milan, të cilët i kanë përfshirë këta personazhe në reklamat e tyre.

Për shembull, Ryanair zgjodhi të paraqiste Tung Tung Sahur, Trallalero Trallalà dhe Ballerina Cappuçina në përmbajtjen e tyre. Megjithatë, në vend që të krijonin një histori, ata thjesht i shfaqën këta personazhe në aeroplanët e tyre, gjë që shkaktoi një reagim nga komuniteti. Disa përdorues, në fakt, shprehën shqetësime, duke shpjeguar se përmbajtja ishte fyese dhe i kërkuan linjës ajrore të ndalonte.

Përmbajtja e Brainrot mund të veprojë si një mjet i fuqishëm për t’u larguar nga realiteti, duke u lejuar krijuesve të jenë shprehës dhe krijues në mënyra të reja dhe unike. Megjithatë, natyra e kësaj lloji përmbajtjeje mund t’i hapë rrugë edhe mesazheve fyese dhe të urrejtjes, mesazheve që izolojnë grupe të caktuara njerëzish dhe përjetësojnë stereotipet e dëmshme. Videot e Brainrot fituan popullaritet për herë të parë për absurditetin dhe budallallëkun e tyre, le të qëndrojnë kështu./voxnews

Latest articles

Related articles