Përgatiti: Selim Kurti
- Ne mbi 15 vitet e fundit eshte promovuar dhe nxitur fort perdorimi i instrumenteve informatike dhe multimediale
- Kemi mberritur ne piken kur nxenesit i njohin pajisjet teknologjike dhe perdorimin e tyre me shume se ata qe do te duhej t’ua mesonin
- Ka ardhur koha per te bere nje hap pas
- Perdorimi i teknologjise nuk ka sjelle vetem dobi e komoditet
- Shpejtesia e gjetjes se informacionit, deshira gjithnje e me e venitur e leximit, nevoja gjithnje e me e reduktuar e konsultimit te fjaloreve, kane sjelle pashmangshmerisht varferimin e fjalorit
- Llogaritet se nje nxenes liceu i para 45 viteve, njihte mbi 1600 fjale, ndersa nje i sotem mezi arrin te 500 fjalet
- Mendimi nuk mund te zhvillohet pa njohjen e fjaleve, sepse ne nuk mund te mendojme pertej fjaleve qe njohim
- Prandaj jemi para rrezikut te reduktimit te aftesise per te menduar dhe reflektuar
- Shpejtesia e konsultimit te siteve e faqeve te web-it nuk i lene kohe nxenesit te ndaloje, te reflektoje dhe te analizoje informacionin e gjetur
- Detyra e shkolles: riperteritja e kapacitetit te analizes e reflektimit, riaktivizimi i mendimit
- Si? Permes dialogut, komunikimit dhe te folurit ne klase.
Sipas Umberto Galimberti-t: filozof, gazetar, eseist, dhe psikoanalist i njohur italian
(permbledhje e shkrimit “Usate meno il pc a scuola e basate la didattica sulla comunicazione”, marre nga “www.altuofianco.blog)