Sanksionet e SHBA për “arsye të sigurisë kombëtare” vazhdojnë të dëmtojnë Huawei. Gjigandi kinez i telekomunikacionit prezantoi sot raportin e tij vjetor për vitin 2022. Shifrat flasin për një rënie të ndjeshme të fitimit, i cili ra me gati 69% krahasuar me një vit më parë: fitimi neto i vitit 2022 arriti në 35 6 miliardë juanë (5.2 miliardë dollarë). Një ngadalësim i mprehtë krahasuar me rekordin prej 113.7 miliardë juanë në 2021 (viti i shitjes së markës Honor), por edhe më i ulët se 64.6 miliardë juanë në 2020. “Në vitin 2022, një mjedis ndërkombëtar sfidues dhe faktorë jo të tregut vazhduan të rëndojnë mbi biznesin e Huawei,” tha Eric Xu, presidenti i rradhës i kompanisë. Duke folur për rënien e fitimeve, CFO Meng Wangzhou, vajza e themeluesit Ren Zhengfei dhe presidentit të ardhshëm, i përshkroi rezultatet si një “pikë të ulët në historinë e Huawei”. “Kufizimet e SHBA janë normalja jonë e re,” tha ai.
Huawei raportoi një rritje prej 0,9% nga viti në vit në 642,3 miliardë juanë (92,41 miliardë dollarë) në vitin 2022, një ndryshim nga rënia prej gati 30% nga viti në vit në vitin e kaluar. “2023 do të jetë vendimtar për mbijetesën dhe zhvillimin e qëndrueshëm të Huawei”, tha Xu.
Kufizimet në vende të tilla si SHBA, Britania e Madhe dhe Japonia për arsye sigurie (kompania ka mohuar gjithmonë akuzat se pajisjet e saj paraqesin rrezik sabotimi dhe spiunazhi) kanë shtyrë Huawei, dikur prodhuesi më i madh në botë i smartfonëve, të shikojë drejt sektorëve të rinj si p.sh. cloud computing dhe për të forcuar praninë në sektorin e automobilave si furnizues.
Gjatë konferencës për shtyp, Meng shpjegoi se Huawei shpenzoi 161.5 miliardë juanë për kërkime dhe zhvillim vitin e kaluar, ose 25.1% të të ardhurave totale. Biznesi i carrier, i cili përbën 44.2 përqind të të ardhurave totale, frenoi rënien e tij duke u rritur me 0.9 përqind të të ardhurave në 284 miliardë juanë vitin e kaluar, kryesisht për shkak të adoptimit të rrjetit 5G në Lindjen e Mesme dhe Evropë, në vende të tilla si Gjermania, Hungaria dhe Portugalia, shpjegoi kompania.
Dhe ndoshta referimi për Gjermaninë nuk është i rastësishëm, duke qenë se qeveria gjermane po shqyrton ndalimin e Huawei. Përqendrimi i klientëve në transformimin dixhital në industri të tilla si portet dhe minierat e ndihmoi biznesin e Huawei të rritet me 30 për qind nga viti në vit në 133.2 miliardë juanë të ardhura. Sektori i konsumatorit vazhdoi të ndikohej nga kufizimet e SHBA-së, me të ardhurat që ranë 11.9% nga viti në vit në 214.5 miliardë juanë. Rënia ishte më e ngadaltë se rënia prej gati 50% e regjistruar në vitin 2021, e mbështetur nga rritja e pajisjeve të veshura, kompjuterëve dhe bizneseve të lidhura me automjetet.