Një ekip kontraktorësh izraelitë që pretendojnë se kanë manipuluar më shumë se 30 zgjedhje në mbarë botën duke përdorur pirateri, sabotime dhe keqinformime të automatizuara në mediat sociale është ekspozuar në një hetim të ri.
Njësia drejtohet nga Tal Hanan, një ish-operativ i forcave speciale izraelite 50-vjeçar, i cili tani punon privatisht duke përdorur pseudonimin “Jorge” dhe duket se ka punuar nën radar në zgjedhjet elektorale të vendeve të ndryshme për më shumë se dy dekada.
Ai po demaskohet nga një grup ndërkombëtar gazetarësh. Hanan dhe njësia e tij, e cila përdor emrin e koduar “Ekipi Jorge”, janë ekspozuar nga pamjet e fshehta dhe dokumentet e zbuluara në The Guardian.
Hanan nuk iu përgjigj pyetjeve të hollësishme në lidhje me aktivitetet dhe metodat e ekipit Jorge, por tha: “Unë mohoj të kem bërë diçka të gabuar”
Hanan u tha gazetarëve anonim se shërbimet e tij, të cilat të tjerët i përshkruajnë si “operacione të zeza”, ishin në dispozicion të agjencive të inteligjencës, fushatave politike dhe kompanive private që donin të manipulonin fshehurazi opinionin publik. Ai tha se ato ishin përdorur në të gjithë Afrikën, Amerikën Jugore dhe Qendrore, SHBA dhe Evropë.
Një nga shërbimet kryesore të Team Jorge është një paketë e sofistikuar softuerësh, Advanced Impact Media Solutions ose Aims. Ai kontrollon një ushtri të madhe me mijëra profile të rreme të mediave sociale në Tëitter, LinkedIn, Facebook, Telegram, Gmail, Instagram dhe YouTube. Disa avatarë madje kanë llogari në Amazon me karta krediti, kuleta bitcoin dhe llogari Airbnb.
Pamjet e fshehta u filmuan nga tre reporterë, të cilët iu afruan ekipit Jorge duke u paraqitur si klientë të mundshëm.
Në më shumë se gjashtë orë takime të regjistruara në fshehtësi, Hanan dhe ekipi i tij folën sesi mund të mblidhnin informacione mbi rivalët, duke përfshirë përdorimin e teknikave të piraterisë për të hyrë në llogaritë e Gmail dhe Telegram. Ata mburreshin për mbjelljen e materialit në media legjitime të lajmeve, të cilat më pas përforcohen nga softueri i menaxhimit të programeve Aims.
Pjesa më e madhe e strategjisë së tyre dukej se sillej rreth ndërprerjes ose sabotimit të fushatave rivale: ekipi madje pretendoi se kishte dërguar një lodër seksi të dorëzuar përmes Amazon në shtëpinë e një politikani, me qëllim që t’i jepte gruas së tij përshtypjen e rreme se ai kishte një lidhje.